SalesTube z tytułem Google Analytics Certified Partner

SalesTube, agencja e-commerce performance w ramach Group One, uzyskała tytuł Google Analytics Certified Partner. Ten prestiżowy certyfikat jest przyznawany firmom reprezentującym najwyższe umiejętności analityczne oraz tym, które w profesjonalny sposób pomagają swoim klientom w budowaniu biznesu – w Polsce tylko nieliczne agencje mogą się pochwalić tym wyróżnieniem. Tytuł to kolejne potwierdzenie kompetencji SalesTube w zakresie kompleksowego doradztwa dla e-commerce.

Korzyści dla partnerów i klientów

Tytuł Google Analytics Certified Partner umożliwia wyróżnionym firmom dostęp do nowych produktów Google pojawiających się na rynku, jeszcze przed ich oficjalną premierą. Daje też możliwość współpracy i wymiany know-how oraz doświadczeń w gronie elitarnych partnerów Google. Pozwoli to na jeszcze skuteczniejsze dopasowanie oferty Agencji do wymagań klientów i partnerów biznesowych oraz proponowanie skutecznych rozwiązań w dziedzinie performance marketingu wspierających rozwój e-biznesu na każdym etapie: od przygotowania projektu i zaplecza technologicznego, przez działania marketingowe, magazynowanie i logistykę, po obsługę procesu posprzedażowego.

Bardzo się cieszymy z przyznanego certyfikatu. Jest to nie tylko kolejne potwierdzenie naszych kompetencji, ale także okazja do dalszego rozwoju całej spółki i wymiany doświadczeń w gronie Partnerów Google Analytics – mówi Asia Czekaj, Managing Director SalesTube nie spoczywamy na laurach, a dzięki dostępowi do najnowszych rozwiązań Google będziemy mogli proponować nowatorskie rozwiązania dla naszych Klientów.

Jak zostać partnerem?

Aby otrzymać certyfikat należy m.in. potwierdzić zdobytą wiedzę na temat wdrożeń i biznesowego wykorzystania Google Analytics na konkretnych case’ach. Dodatkowo, konieczne jest wykazanie się umiejętnościami w zakresie analizowania czy wyciągania wniosków biznesowych i przygotowywania rekomendacji. SalesTube spełniło wszystkie te wymagania.

Kompetencje analityczne GroupOne

Dział Intelligence Division, który jest odpowiedzialny za rozwój kompetencji analitycznych w GroupOne, liczy obecnie 13 osób. Aż 9 z nich zajmuje się analityką internetową, a ich umiejętności są potwierdzone indywidualnymi certyfikatami Google Analytics (certyfikat GAIQ). Uzyskanie tytułu Partnera Google Analytics było naturalnym krokiem SalesTube potwierdzających najwyższe standardy pracy Agencji.

Zespół wspomaga Klientów Grupy m.in. w opracowywaniu strategii pomiaru efektywności e-biznesów, audytach wdrożeń i implementacji narzędzi analitycznych na stronach, analizach użytkowników i skuteczności komunikacji internetowej (segmentacja, scoring, dedykowany model atrybucji), optymalizacji stron internetowych (CRO, personalizacja serwisu) czy optymalizacji działań marketingowych online i offline (modelowanie ekonometryczne, badania konsumenckie).

SalesTube, eksperci od e-commerce

SalesTube to połączenie najsilniejszych kompetencji performance marketingowych z budową i optymalizacją sklepów e-commerce. Agencja w marcu zdobyła nominację do tytułu Best Large PPC Agency w jednym z najważniejszych branżowych konkursów w Europie – European Search Awards. W portfolio klientów agencji znajdują się między innymi: Castorama, L’Oreal, LOT, Netia, czy Tchibo. Jedną z ostatnich realizacji SalesTube jest sklep online największego klubu w Polsce – Legii Warszawa. Najnowocześniejsza platforma sprzedażowa powstała przy wykorzystaniu CS-Cart, którego SalesTube jest autoryzowanym dystrybutorem. Sklep został wzbogacony o wiele modułów, m.in. zintegrowane płatności, możliwość wyboru różnych form dostarczenia przesyłki oraz opcję płatności bonami.

 2016 i 2017 rok to dla całego mediowego biznesu Group One okres przełomowy. Value Media pozyskał 15 nowych Klientów i zatrudnił ponad 100 osób. Tylko w ostatnim roku powołane zostały spółki Value Media Hungary, SalesTube i ReveScore. Value Media został także uznany za Dom Mediowy 2017 Roku przez Media&Marketing Polska, a Press wyróżnił go tytułem Wzrost Roku. Mediowy biznes pod kierownictwem Kamila Wiszowatego bardzo ekspansywnie rozwija kolejne kompetencje i poszerza portfolio Klientów. Odpowiada m.in. za budżety mediowe takich marek jak L’Oreal, Adamed, Amica, Castorama, Lenovo, Netia, a od tego roku także Hochland.